PODCAST
#kestävämyynti
JAKSO 1: Riina Känkänen, Ramboll
"Ramboll kehittyy kestävyydessään asiakkaidensa kautta." - näin toteaa podcastissa Riina Känkänen, alleviivaten myynnin ja asiakastyön merkitystä kestävässä kasvussa. Riina on toiminut ammatikseen 15 vuotta kestävyyden parissa, omien sanojensa mukaan "puhtaasta intohimosta". Tämä kokonaisvaltainen näkemys ja innostus kohti kannattavaa kasvua ja kestävyyttä kannattaa kuunnella!
JAKSO 2: Hannele Peltonen, Martela
Kannattava, kasvava bisnes - vastuullisesti. Sillä yhdistelmällä on mahdollista luoda kilpailuetua. Mutta mikä on yritysten kestävyyskehityksen seuraava vaihe, sitten kun myynti ja johtaminen on kestävää? Mm. tähän kiperään kysymykseen vastataan tässä Martelan tositarinoiden värittämässä jaksossa. Kuuntele nyt!
JAKSO 3: Ville Voipio, Vaisala
Hallituksen puheenjohtaja osaa myydä – kestävästi! Siitä saamme todisteen tässä keskustelussa. Interplanetaarisesti toimivan Vaisalan tositarinoita kestävyyden johtamisesta globaalilla mittakaavalla sekä virkistävää haastamista lähes kaikesta vastuullisuuden parissa. "Kuopataan koko ESG-kirjainyhdistelmä", sanoo Ville, joka toimii myös Turun kauppakorkeakoulun työelämäprofessorina kestävän liiketoiminnan alueella. Tämä jakso herättelee varmasti!
JAKSO 4: Topi Järvenpää, Dustin
Kestävyyttä busineksessa parhaiten edistetään yhteistyössä. Dustinin Topi Järvenpää kertoo tässä jaksossa mm. siitä kuinka he yhdessä Lenovon ja Marimekon kanssa edistävät kestävyyden toteutumista. Kuinka käytännössä myynti edistää kestävyyttä? Myydäänkö liikaa vai juuri sopivasti? Siitä ja monesta muustakin hyvin konkreettisesta teosta keskustellaan tässä jaksossa - kannattaa kuunnella!
JAKSO 5: Jarno Limnéll, kansanedustaja
Rohkeus, luottamus - kestävyys! Missä kehitysvaiheessa Suomi tällä hetkellä menee kestävyyskehityksessään? Kuinka myynnin ja johtamisen keinoin kestävyyttä voitaisiin edistää Suomen kansan ja kansantalouden näkökulmista? Onko Suomella käsissään kestävän kasvun globaali mahdollisuus? Näihin ja moneen muuhunkin kysymykseen vastataan tässä, kansanedustaja Jarno Limnéllin tähdittämässä jaksossa.
JAKSO 6: Petri Matero, Matero & Partners
Olemmeko kuorruttamassa liiketoimintaa kestävyyden vihreällä kääröllä - vai muutammeko liiketoiminnan lainalaisuuksia? Mitkä bisnekset seuraavaksi radikaalisti muuttuvat ja kasvavat kestävyyden avulla? Onko kestävyys enemmän markkinoinnin ja viestinnän heiniä kuin myynnin? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen vastataan tässä jaksossa - vieraana markkinoinnin ja myynnin Rockstara!
JAKSO 7: Anders Stenbäck, Good Ventures
Kuinka bisneksellä rakennetaan parempaa maailmaa? Voivatko vihreät arvot olla myynnin draiveri? Menettääkö yritys parhaat osaajansa jos sillä ole vihreitä arvoja? Millaisia liiketoimintamalleja syntyy kestävää kasvua luomaan? Ainakin näihin aiheisiin pureudutaan tässä jaksossa yhdessä Good Venturesin partnerin ja pitkän linjan digitalisaation edistäjän Anders Stenbäckin kanssa. Kestävästä bisneksestä kiinnostuneelle hyvin mielenkiintoista asiaa!
JAKSO 8: Jaana Haapala, Funck Helsinki
Mitä Cambridgessä opetetaan vastuullisen liiketoiminnan kehittämisestä? Miten yrityksen arvoketjua tarkastellaan, jotta kestävyyttä voidaan edistää? Onko mahdollista luoda kilpailuetua saamalla henkilöstö ja asiakkaat kiinnostumaan kestävyydestä? Mikä on markkinoinnin ja myynnin roolien ero kestävässä bisneksessä? Ainakin näihin kysymyksiin etsitään vastauksia tässä lennokkaassa keskustelussa!
YouTube (tulossa)
Ota yhteyttä.
tomi@nordicwaygroup.fi
+358 40 560 6869
Nordic Way Group Oy
Y-tunnus 3352799-2